Forum www.forumligif107.fora.pl Strona Główna www.forumligif107.fora.pl
Forum Ligi F1 Challenge 07
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe zasady
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forumligif107.fora.pl Strona Główna -> nowy sezon- jesien 09
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Forumowy weteran



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zakopane

PostWysłany: Wto 10:53, 23 Cze 2009    Temat postu: Nowe zasady

witam rozwazamy z przemkiem nastepujace propozycje zasad wymyslone przez moja skromną osobe:P

1.dwustopniowe kwale- polegalo by to na tym iz wszyscy wbijaja na serwer i zamiast 3 treningu odbywalibysmy 10 minutowa pierwsza sesje - Q1, nastepnie najlepszych pare osob (np 6) wchodziloby do Q2, ktora trwala by krocej np 5 min i w niej roztrzygalaby sie sprawa pole position, przed sezonem wszyscy dostali by ode mnie odpowiedni plik w ktorym bylby to zapisane.

2.Prosze was o pomoc w doborze stosunku paliwa do dlugosci wyscigu,
Mysle ze dlugosc wyscigu zostanie troche zwiekszona (maxymalnie do 40%)
jednak zalezy mi na tym aby byla mozliwosc doboru startegi na 1 lub dwa stopy, obecnie wyscig wygrywa ten kto jedzie od poczatku do konca najszybciej, i to jest troszke nudne, mysle ze opony beda sie o wiele bardziej zuzywac aby przy duzym zatankowaniu sie tracilo troche i wybor strategii na 1 stop nie byl oczywisty, prosze o propozycje, ale racjonalne, mzoemy miec inne spalanie w kwalach a inne w wyscigu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Stały Bywalec



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:09, 23 Cze 2009    Temat postu:

moze w wyscigu zuzycie opon i paliwa x3 i 40%wyscigu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Forumowy weteran



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zakopane

PostWysłany: Wto 11:12, 23 Cze 2009    Temat postu:

paliwo x3 nie bylo by zle ale opnki moze jeszcze bardziej, slyszalem ze 4 to juz za dizo ale ja na x7 jezdze z komputerem i sie da:P
w kwalifikacjach paliwo moze byc nawet na noramlym zuzyciu ale opony tez sie nede bardzo mocno zuzywac zeby bylo realistyczniej:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luz_man




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:37, 23 Cze 2009    Temat postu:

nie no to faktycznie trzeba koniecznie zmienić, że wygrywa ten kto jedzie najszybciej Wink heheh... świetny pomysł Razz jak dla mnie zmiany są tu nie potrzebne a wydaje mi się, że na takim odcinku i tak nigdy nie będzie się opłacało jechać na dwa pity.

A wogóle to jak dla mnie 40% to ciut dużo - nie zawsze mogę cały niedzielny wieczór poświęcić na jazdę... pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketrab
Gość






PostWysłany: Wto 15:55, 23 Cze 2009    Temat postu:

Długość wyścigu mo0im zdaniem jest ok.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek19
Codzienny gość



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:00, 23 Cze 2009    Temat postu:

może 35 % wyścigu spalanie może X3 ?? Co do tych dwóch pitów to jak chcecie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Stały Bywalec



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:44, 23 Cze 2009    Temat postu:

ja bym wolał zeby wyscig był dłuższy 40%!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek19
Codzienny gość



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 17:17, 23 Cze 2009    Temat postu:

Fred napisał:
ja bym wolał zeby wyscig był dłuższy 40%!!!

Ale już Luz_menowi to nie odpowiada więc wiesz ... Ja myślę, że 35 % będzie w sam raz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Forumowy weteran



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zakopane

PostWysłany: Wto 18:27, 23 Cze 2009    Temat postu:

mozesz to sprawdzic jesli chcesz, bo ja jestem pewny ze bedzie, a jesli chodzi o to wygrywanie najlepszego to moze zle sie wyslowilem, chodizlo mi o to ze wygrywa ten kto potrafi na danym torze zrobic najlepszy czas a nie tak jak naprawde ten kto wymysli najlepsza strategie i dodatkowo dobre ustawienia bolidu, potestujemy to i zobaczymy

mysle 35% to nie jest za duzo, to jest kolo 30 min jazdy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek dnia Wto 18:30, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jack Sparrow
Średni Użytkownik Naszego Forum



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:52, 24 Cze 2009    Temat postu:

Ja myślę że dystans 40% może być ewentualnie 35% też jest w sam raz a paliwko na zużycie normalne we wszystkich sesjach jakos tak od początku jeżdżę i jest odjazdowo a na zużycie x2 wydają mi się bardzo cięzkie bolidy a co dopiero x3 lub x4. ale oponki mogą byc co najmniej x3 i raczej pozostałbym przy dystansie 35% wyscigu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Forumowy weteran



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zakopane

PostWysłany: Czw 13:59, 25 Cze 2009    Temat postu:

wiec tak troszke jeszcze nad tym pomyslalem i doszlem do wniosku ze mozemy zrobic to adekwatnie do prawdziwej f1, czyli wezniemy sobie 1/3 wyscigu czyli 33% i w takim razie spalanie x3
w kwalifikacjach spalanie bedzie na normalnym poziomie.
mysle jeszcze jak ustawic zuzycie opon, chodzi po prostu o to aby one sie naprawde zuzywaly a nie tylko podczas jezdzenia po zwize
a co myslicie nad moim pomyslem dwustopniowych kwali? ew. napiszcie swoje pomysly

PS. moze byc 35%-33 to i tak nie dokladnie 1/3 wiec moze byc 35


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek dnia Czw 14:03, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fred
Stały Bywalec



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:26, 25 Cze 2009    Temat postu:

marek jezeli chcesz zrobić tak zeby liczyla sie taktyka to musi byc co najmniej 40% a jak 33% to spalanie x7

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luz_man




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:37, 25 Cze 2009    Temat postu:

co do długości wyścigu i zużywalności wszystkiego się nie wypowiadam bo ja w ogóle nie jestem zwolennikiem zmian w tym zakresie... ja jednak wole jak wygrywa najszybszy Wink bo nie mam zamiaru przed każdym wyścigiem jechać próbnych wyścigów i patrzeć co i jak sie bardziej opłaca. A obliczyć się nic nie da przecież na sucho! Więc moim zdaniem te zmiany nie wprowadzą taktyki a jedynie loterię... ale róbcie co chcecie...

co do kwali to moim zdaniem przy takiej ilości zawodników nie ma sesnu robić ich etapowych - jeśli mielibyśmy stałą ekipę zawsze około 10 osób wtedy możnaby pomyśleć! a tak jak zawsze było 6-8 osób to jak dla mnie nie ma co dzielić. A jeśli już to sesje powinny być równe np. po 10 minut albo coś koło tego bo sesja 5 minutowa też moim zdaniem bylaby bardzo loteryjna... pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Forumowy weteran



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zakopane

PostWysłany: Czw 22:15, 25 Cze 2009    Temat postu:

Fred napisał:
marek jezeli chcesz zrobić tak zeby liczyla sie taktyka to musi byc co najmniej 40% a jak 33% to spalanie x7


Fred chodzi mi o to ze ma byc tak jak naprawde, skoro jedziemy 1/3 wyscigu to musimy miec spalanie x3
x7 to bedzie zdecydowanie za duzo

[quote=''luz_man'']bo nie mam zamiaru przed każdym wyścigiem jechać próbnych wyścigów i patrzeć co i jak sie bardziej opłaca[/quote]

od tego jest piatkowy trening, 45 min to wystarczajaco zeby zrobic kilka probnych wyjazdow, a jesli pare razy to sprawdzisz to nabierzesz doswiadczenia i przy nastepnych wyscigach bedziesz juz wiedzial co warto sprawdzic a co jest na stalym poziomie (np strata w zaleznosci od ilosci paliwa)

[quote=''luz_man'']co do kwali to moim zdaniem przy takiej ilości zawodników nie ma sesnu robić ich etapowych - jeśli mielibyśmy stałą ekipę zawsze około 10 osób wtedy możnaby pomyśleć[/quote]

luz, jesli bedziemy mieli 14 kierowcow, i ustalimy jakas dobra pore kwalifikacji to mysle ze kolo 8-10 zawsze bedzie, czyli mozna zrobic podzial w zaleznosci od ilosci zawodnikow;

6 lub mniej=brak podzialu-sesja 10 min
6-7 = do drugiej krotszej czesci wchodzi 4 kierowcow
8-9 = do drugiej wchodzi 5kierowcow
10 - >10 = do drugiej wchodzi 6 kierowcow

[quote=''luz_man'']A jeśli już to sesje powinny być równe np. po 10 minut albo coś koło tego bo sesja 5 minutowa też moim zdaniem bylaby bardzo loteryjna[/quote]

zauwaz ze w decydujacej sesji kierowcy robia 2-4 kolka, u nas byloby podobnie bylby to po prostu jedne wyjazd, w ktorym okazywaloby sie kto potrafi sie skoncentrowac na tym decydujacym wyjezdzie

prosze o jeszcze jakies inne propozycje

jesli chodzi o zuzycie opon to ta kwestie jeszcze sprawdze i przetestuje jutro

PS. dlaczego nie moge wielokrotnie cytowac, napiszcie mi co zle wpisalem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek dnia Czw 22:21, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek19
Codzienny gość



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 7:24, 26 Cze 2009    Temat postu:

Zgadzam się z Markiem takie zasady prawdopodobnie będą obowiązywać.
PS cytować nie umiesz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forumligif107.fora.pl Strona Główna -> nowy sezon- jesien 09 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin