|
www.forumligif107.fora.pl Forum Ligi F1 Challenge 07
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Wto 10:53, 23 Cze 2009 Temat postu: Nowe zasady |
|
|
witam rozwazamy z przemkiem nastepujace propozycje zasad wymyslone przez moja skromną osobe:P
1.dwustopniowe kwale- polegalo by to na tym iz wszyscy wbijaja na serwer i zamiast 3 treningu odbywalibysmy 10 minutowa pierwsza sesje - Q1, nastepnie najlepszych pare osob (np 6) wchodziloby do Q2, ktora trwala by krocej np 5 min i w niej roztrzygalaby sie sprawa pole position, przed sezonem wszyscy dostali by ode mnie odpowiedni plik w ktorym bylby to zapisane.
2.Prosze was o pomoc w doborze stosunku paliwa do dlugosci wyscigu,
Mysle ze dlugosc wyscigu zostanie troche zwiekszona (maxymalnie do 40%)
jednak zalezy mi na tym aby byla mozliwosc doboru startegi na 1 lub dwa stopy, obecnie wyscig wygrywa ten kto jedzie od poczatku do konca najszybciej, i to jest troszke nudne, mysle ze opony beda sie o wiele bardziej zuzywac aby przy duzym zatankowaniu sie tracilo troche i wybor strategii na 1 stop nie byl oczywisty, prosze o propozycje, ale racjonalne, mzoemy miec inne spalanie w kwalach a inne w wyscigu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fred
Stały Bywalec
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:09, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
moze w wyscigu zuzycie opon i paliwa x3 i 40%wyscigu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Wto 11:12, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
paliwo x3 nie bylo by zle ale opnki moze jeszcze bardziej, slyszalem ze 4 to juz za dizo ale ja na x7 jezdze z komputerem i sie da:P
w kwalifikacjach paliwo moze byc nawet na noramlym zuzyciu ale opony tez sie nede bardzo mocno zuzywac zeby bylo realistyczniej:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luz_man
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 15:37, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nie no to faktycznie trzeba koniecznie zmienić, że wygrywa ten kto jedzie najszybciej heheh... świetny pomysł jak dla mnie zmiany są tu nie potrzebne a wydaje mi się, że na takim odcinku i tak nigdy nie będzie się opłacało jechać na dwa pity.
A wogóle to jak dla mnie 40% to ciut dużo - nie zawsze mogę cały niedzielny wieczór poświęcić na jazdę... pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ketrab
Gość
|
Wysłany: Wto 15:55, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Długość wyścigu mo0im zdaniem jest ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek19
Codzienny gość
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:00, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
może 35 % wyścigu spalanie może X3 ?? Co do tych dwóch pitów to jak chcecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fred
Stały Bywalec
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:44, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym wolał zeby wyscig był dłuższy 40%!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek19
Codzienny gość
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:17, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Fred napisał: | ja bym wolał zeby wyscig był dłuższy 40%!!! |
Ale już Luz_menowi to nie odpowiada więc wiesz ... Ja myślę, że 35 % będzie w sam raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Wto 18:27, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mozesz to sprawdzic jesli chcesz, bo ja jestem pewny ze bedzie, a jesli chodzi o to wygrywanie najlepszego to moze zle sie wyslowilem, chodizlo mi o to ze wygrywa ten kto potrafi na danym torze zrobic najlepszy czas a nie tak jak naprawde ten kto wymysli najlepsza strategie i dodatkowo dobre ustawienia bolidu, potestujemy to i zobaczymy
mysle 35% to nie jest za duzo, to jest kolo 30 min jazdy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Wto 18:30, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jack Sparrow
Średni Użytkownik Naszego Forum
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:52, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja myślę że dystans 40% może być ewentualnie 35% też jest w sam raz a paliwko na zużycie normalne we wszystkich sesjach jakos tak od początku jeżdżę i jest odjazdowo a na zużycie x2 wydają mi się bardzo cięzkie bolidy a co dopiero x3 lub x4. ale oponki mogą byc co najmniej x3 i raczej pozostałbym przy dystansie 35% wyscigu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Czw 13:59, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wiec tak troszke jeszcze nad tym pomyslalem i doszlem do wniosku ze mozemy zrobic to adekwatnie do prawdziwej f1, czyli wezniemy sobie 1/3 wyscigu czyli 33% i w takim razie spalanie x3
w kwalifikacjach spalanie bedzie na normalnym poziomie.
mysle jeszcze jak ustawic zuzycie opon, chodzi po prostu o to aby one sie naprawde zuzywaly a nie tylko podczas jezdzenia po zwize
a co myslicie nad moim pomyslem dwustopniowych kwali? ew. napiszcie swoje pomysly
PS. moze byc 35%-33 to i tak nie dokladnie 1/3 wiec moze byc 35
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Czw 14:03, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fred
Stały Bywalec
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:26, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
marek jezeli chcesz zrobić tak zeby liczyla sie taktyka to musi byc co najmniej 40% a jak 33% to spalanie x7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luz_man
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:37, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
co do długości wyścigu i zużywalności wszystkiego się nie wypowiadam bo ja w ogóle nie jestem zwolennikiem zmian w tym zakresie... ja jednak wole jak wygrywa najszybszy bo nie mam zamiaru przed każdym wyścigiem jechać próbnych wyścigów i patrzeć co i jak sie bardziej opłaca. A obliczyć się nic nie da przecież na sucho! Więc moim zdaniem te zmiany nie wprowadzą taktyki a jedynie loterię... ale róbcie co chcecie...
co do kwali to moim zdaniem przy takiej ilości zawodników nie ma sesnu robić ich etapowych - jeśli mielibyśmy stałą ekipę zawsze około 10 osób wtedy możnaby pomyśleć! a tak jak zawsze było 6-8 osób to jak dla mnie nie ma co dzielić. A jeśli już to sesje powinny być równe np. po 10 minut albo coś koło tego bo sesja 5 minutowa też moim zdaniem bylaby bardzo loteryjna... pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Czw 22:15, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Fred napisał: | marek jezeli chcesz zrobić tak zeby liczyla sie taktyka to musi byc co najmniej 40% a jak 33% to spalanie x7 |
Fred chodzi mi o to ze ma byc tak jak naprawde, skoro jedziemy 1/3 wyscigu to musimy miec spalanie x3
x7 to bedzie zdecydowanie za duzo
[quote=''luz_man'']bo nie mam zamiaru przed każdym wyścigiem jechać próbnych wyścigów i patrzeć co i jak sie bardziej opłaca[/quote]
od tego jest piatkowy trening, 45 min to wystarczajaco zeby zrobic kilka probnych wyjazdow, a jesli pare razy to sprawdzisz to nabierzesz doswiadczenia i przy nastepnych wyscigach bedziesz juz wiedzial co warto sprawdzic a co jest na stalym poziomie (np strata w zaleznosci od ilosci paliwa)
[quote=''luz_man'']co do kwali to moim zdaniem przy takiej ilości zawodników nie ma sesnu robić ich etapowych - jeśli mielibyśmy stałą ekipę zawsze około 10 osób wtedy możnaby pomyśleć[/quote]
luz, jesli bedziemy mieli 14 kierowcow, i ustalimy jakas dobra pore kwalifikacji to mysle ze kolo 8-10 zawsze bedzie, czyli mozna zrobic podzial w zaleznosci od ilosci zawodnikow;
6 lub mniej=brak podzialu-sesja 10 min
6-7 = do drugiej krotszej czesci wchodzi 4 kierowcow
8-9 = do drugiej wchodzi 5kierowcow
10 - >10 = do drugiej wchodzi 6 kierowcow
[quote=''luz_man'']A jeśli już to sesje powinny być równe np. po 10 minut albo coś koło tego bo sesja 5 minutowa też moim zdaniem bylaby bardzo loteryjna[/quote]
zauwaz ze w decydujacej sesji kierowcy robia 2-4 kolka, u nas byloby podobnie bylby to po prostu jedne wyjazd, w ktorym okazywaloby sie kto potrafi sie skoncentrowac na tym decydujacym wyjezdzie
prosze o jeszcze jakies inne propozycje
jesli chodzi o zuzycie opon to ta kwestie jeszcze sprawdze i przetestuje jutro
PS. dlaczego nie moge wielokrotnie cytowac, napiszcie mi co zle wpisalem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Czw 22:21, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek19
Codzienny gość
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 7:24, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Markiem takie zasady prawdopodobnie będą obowiązywać.
PS cytować nie umiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|