|
www.forumligif107.fora.pl Forum Ligi F1 Challenge 07
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ketrab
Gość
|
Wysłany: Pią 9:52, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nie zgadzam się z Markiem. Ja jestem za pomysłami Luza. Bo w F1 nie chodzi o loterię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Pią 13:10, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ketrab ale jaka loterie???!!!
chodzi mi o to zeby np na piatkowych treningach nie wlaczyc jak pajace o czas tlyko sprawdzic sobie dlugi wyjazd na roznych oponkach i z roznym paliwem, nie wiem wogole o jakiej loterii mowicie, mnie chodzi o to zeby bylo bardziej realistycznie a nie loteryjnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luz_man
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:42, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a widzialeś mnie kiedyś na piątkowych treningach? chyba raz udało mi się być... ale spoko... zmieniajcie zasady jak chcecie, ja wole żeby mi się fajnie jeździło ale jeśli wy wolicie tzw. "realizm" to macie prawo wprowadzać takie zmiany ale może jeszcze kontrole trakcji wyłączymy i automatyczną skrzynie biegów?? hehe... to by był realizm... osobiście nie lubie ścigać się cysternami ale wasza wola i jak zrobicie tak będzie a ja się dostosuje... pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luz_man dnia Pią 16:42, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazdzioch564
Stały Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Grochowa
|
Wysłany: Pią 20:22, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zrobcie tak zeby trzeba bylo zmieniac opony bo nikt nie zmienia opon na postoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Pią 21:54, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak to nikt?? mnie zawsze zmieniaja:D ale to nie jest terez potrzebne, a mysle ze w przyszlym sezonie bedzie, ale trzeba jeszcze potestowac i ustalic inne rzeczy na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Sob 11:28, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
prztestowalem ustawienia, i powiem wam tak; jesli chodzi o spalanie to jezdzilem na x2, i mysle ze jest to wystarczajaco, pomyslimy jeszcze nad x3 ale tak jak luz powiedzial ze jazda cysterna nie sprawia mu przyjemnosci i ja sie w tym z nim zgadzam.
jesli chodzi o dlugosc wyscigu to jezdzilem na 35%, mysle ze jest to optymalna dlugosc.
i opony...i tu jest problem, bo liczylem ze jak dam x7 to opony wytrzymaja maxymalnie kilka okrazen, tak jednak nie jest, w australii mozna przejechac kolo 7-8 kolek a potem zaczynaja sie problemy, i to jest bardzo dobrze, bo mozna jechac na 1 lub 2 stopy poniewaz jest 20 okrazen,
jednak na innych torach juz sie tak opony nie chcialy mi zuzywac;/
na monzy wykrecilem 10 kolek bez problemu a w kanadzie na 11 kolku pojawily sie problemy
jak wroce z nad morza (15.07) to potestujemy cos jeszcze i ustalimy dokladnie jak to bedzie wygladac.
piszcie swoje wyniki z testow i inne pomysly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert Kubica
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:54, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jak to luz powiedzial z ta kontrola trakcji mozna sie wstrzymac ale skrzynia reczna jest bardzo pozyteczna na niektorych torach bo mozna szybciej wychamowac redukujac biegow jesli ktos niejezdzil to polecam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert Kubica dnia Śro 8:56, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Śro 17:48, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
panowie chcialbym zebysmy ostatecznie ustalili jak beda wygladac dwustopniowe kwale, gdy to ustalimy to dodam na strone moj plik gdb do pobrania
w poczatkowych planach mialo to wygladac nastepujaco:
pierwsza sesja 10 min - dla wszystkich
druga sesja 5 min - 6 najlepszych z Q1
jednak znajac realia naszej ligi to czasem na kwalach zjawi sie 10-12 a czasem 6 osob
jesli bedzie 10 to system dzialania kwali bylby pierwszorzedny jednak przy 6-8 jest on bez sensu
dlatego trzeba by to jakos inaczej ustalic
albo zrobic trzy krotki sesje w ktorych odpadalioby 2 ostatnich
albo taki system: dwustopniowe ale; gdy jest 10-12 osob - przechodzi 6
gdy jest 8-9 osob przechodzi 5
gdy jest 6-7 osob wchhodza 4
gdy jest 5 i mniej osob jedziemy jedne kwale - 10 min
powiedzcie mi ktory system bylby najlepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fred
Stały Bywalec
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:24, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
albo zrobic trzy krotki sesje w ktorych odpadalioby 2 ostatnich ten jest najlepszy i zrobmy Q1 Q2 i Q3 kazde trwa po 5 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Pią 19:42, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zrobilismy w sumie tylko z fredem probny race i mam nastepujace wnioski:
fred - strategia 1 pit (13-11)
Marek - strategia 2 pity (8-8-
Wyniki: fred ~~30min
Marek + 1s
w kanadzie postoj trwa okolo 15s a wiec biorac pod uwage to ze oboje zrobilismy po kilka drobnych bledow to odrobilem niecale 15 sekund jednak nie wiem czy to dzieki strategi czy dzieki bardzo ostrej jezdzie
Idealnie byloby gdyby jeszcze minimalnie zwiekszyc zuzycie opon i 12 kolko bylo by juz wtedy prawdziwa męką, a nie czasem o 2 gorszym niz normalnie
Wie ktos jak mozna jeszcze minimalnie zwiekszyc zuzycie opon??
Sprobujemy jeszcze raz taki race na innym torze i sprawdzimy czy tam ta strategia okaze sie jeszcze lepsza niz tu, bo tu na 1 stop wydaje mi sie ze zrobilbym lepszy czas.
Ps. ustalilismy ze kwalifikacje beda sie odbywac w dwustopniowej formie:
Q1-10 min
Q2-5min
jesli przed Q1 na serwerze zjawi sie 10 lub >10 graczy to wchodzi 6 osob
8-9 - 5 osob
6-7 - 4 osoby
<6 0 rozgrywamy tylko Q1 - 10 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fred
Stały Bywalec
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:45, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
w kanadzie postoj trwa okolo 17sek chyba ja zadnego bledu nie popelnilem a 13 kolko nie bylo taka meka ale trzeba bylo uwazac bo maly blad spowodowalby wypadniecie z toru;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Sob 11:49, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ja zrobilem kilka drobnych bledow ale lacznie moze kolo 5 sekund, mysle ze fred takze takie drobne bledy mial , moze troszke mniej, sprobujemy zrobic jeszcze jeden maly myk i wtedy zobaczymy, oczywiscie sprobujemy tez iny tor, macie moze jakies propozycje toru gdzie opony sie bardzo zuzywaja??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Sob 9:47, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hej,
PILNE: SZUKAM POMYSLOW CO ZROBIC ABY JAZDA NA DWA STOPY BYLA NIEKTORYCH TORACH KORZYSTNIEJSZA
ustawienia: paliwo x2 opony x7 i dlugosc 35% nie sprawdzily sie
na jezdzie na 1 stop i tak zyskuje sie kolo 10 sekund, a to bez sensu,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Forumowy weteran
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakopane
|
Wysłany: Sob 11:54, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hej, udalo mi sie wlaczyc okrazenie formujace, zaden problem, udalo mi sie takze wylaczyc kontrole kompa wiec teraz kazdy bedzie musial po wyscigu zjechac sam do pitu, jednak chcialbym takze ustawic to aby mozna bylo startowac z pit lane?? wie ktos jak to zrobic??
mam takze pomysl aby startowac do wyscigu z paliwem z Q2 ale nieiwem czy woogle sie da sprawdzic ilosc paliwa innych ludzi??
prosze o kontakt ze mna w tych sprawach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buster1
Stały Bywalec
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 12:04, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Marek ja mam pomysł żeby spalanie było o wiele większe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|